Група компаній Агро Бизнес Технологии
Оплата і доставка

Способи оплати

Післяплата
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
 Нова Пошта
Ціна
1 000 ₴
Графік відправлення
Відправлять завтра
Терміни доставки
1–3 дні
Адресна доставка або доставка до відділення

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в даного продавця.

Товар належної якості можна повернути або обміняти на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;

збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;

цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з представниками інтернет-магазину, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за домовленістю з продавцем.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.

При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Умови гарантії

Термін гарантійного обслуговування 12-36 місяців (вказано в експлуатаційних документах кожного товару).
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника (сервісними центрами) за наявності правильно заповненого гарантійного талону та документа, що підтверджує оплату товару.
Якщо виробник не може усунути дефект, або виробник не може усунути дефект протягом 14 днів, або після ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції - здійснюється обмін товару на аналогічний.
Гарантія не надається, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- неправильно заповнено гарантійний талон;
- серійний номер змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під'єднанням до електромережі;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
Зателефонувати за номером телефону +380 (50) 606-84-48, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
Відправити товар на вказану менеджером адресу;
Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.